Ouderportaal Social Schools

De Social Schools community bestaat uit de schoolgroep (hoofdgroep) en daaronder alle klassen. Als ouder bent u altijd lid van de hoofdgroep (hier wordt algemeen schoolnieuws geplaatst) en lid van de groep van uw kind(eren). Hier wordt specifiek nieuws uit de klas geplaatst.

Nieuwsbrief

Iedere week wordt er op zaterdag een nieuwsbrief verstuurd naar de ouders. In deze nieuwsbrief lezen ouders alle berichten die er afgelopen week gedeeld zijn in Social Schools en een overzicht van de evenementen die komende week plaatsvinden.

Mail

Ouders kunnen ervoor kiezen om via de mobiele apps of via de mail op de hoogte te worden gehouden. Dit houdt in dat ouders een mail ontvangen zodra er een bericht in Social Schools wordt geplaatst.

Koppeling schoolwebsite

Een bericht wat geplaatst is in Social Schools kan ook gedeeld worden op de schoolwebsite.